De Jutlandroute - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Rosalie en Lex - WaarBenJij.nu De Jutlandroute - Reisverslag uit Renswoude, Nederland van Rosalie en Lex - WaarBenJij.nu

De Jutlandroute

Door: Rosalie en Lex

Blijf op de hoogte en volg Rosalie en Lex

23 Mei 2013 | Nederland, Renswoude

Door de regen en de wind gaan wij fietsen naast elkaar over oude Hanzewegen naar Skagen, het noordelijkste puntje van Jutland. Het is vanochtend nogal vroeg geworden dus starten we tegen 11.00 uur. Het spattert een beetje. We gaan voor de eerste kilometers rustig beginnen.

• 23 Mei 2013 - 10:19

Jacqueline :

Wij wensen jullie een hele mooie tocht toe! wij gaan jullie zeker volgen, en wij duimen voor mooier weer!

veel liefs Jacqueline, Marcel, Lune & Hugo

• 23 Mei 2013 - 10:47

Jolanda Van Der Weerd:

De zon begint nu te schijnen, het is nu 10.45 uur en droog. Nog 15 minuten om af te tellen. Maak er iets moois van! Groetjes van Jolanda

• 23 Mei 2013 - 10:53

Marlies Ferry En Kids:

Jullie kunnen het, maar zijn hartstikke gek!!

Veel plezier, geniet ervan :D

Dikke kussen van ons allen.

• 23 Mei 2013 - 12:14

Ton:

Wat een verrassing,had er niets van meegekregen. ga jullie volgen. hoe ver is het en doen jullie het in een keer? Strrkte, ton

• 23 Mei 2013 - 14:20

Ad:

Nou dat wordt de eerste dagen flink wind tegen met een temperatuur die niet ver boven de 10 graden ligt. Brrrrr. Doe het maar op je gemak, want de temperatuur in Skagen komt pas begin juni boven de 20 graden uit. Ik wens jullie heel veel sterkte op weg naar het land van de Deense krimi's. Rosalie, nog een nieuwtje:
    George Moustaki is vandaag overleden. Denk daar maar aan als je in "la solitude" over de Duitse en Deense weggetjes rijdt.

• 23 Mei 2013 - 14:31

Paula:

Heel veel succes!

• 23 Mei 2013 - 17:48

Deanne.:

Hallo Rosalie en Lex.

Vandaag begonnen met jullie mooie fietstocht. Jammer dat het weer nog niet mee zit, en we hopen dat Jullie snel mooi weer hebben. We blijven jullie zeker volgen want we zijn heel benieuwd wat jullie van Denemarken vinden. Zoals je weet vinden wij het daar prachtig. Ik wens jullie een hele goede tocht en fiets a.u.b. voorzichtig en vooral genieten.

Heel veel liefs Deanne.

• 26 Mei 2013 - 13:35

Marie-Louise:

Ha die Lex en Rosalie, ik zit bij pa en ma, mantelzorg niet nodig, maar gewoon gezellig op visite. Jacqueline en ik zijn met de trein gekomen, weten jullie wel, van die actiekaartjes vd blokker. Vandaag de laatste dag dus geen trein tussen Utrecht en Den Bosch......maar vanmorgen wel een snelle busverbinding. We hebben het droog hier whar about you? Gaan jullie goed daar naar het Vikingland? Hier waait het behoorlijk dus dat zal voor jullie wel niet anders zijn..... Sterkte ermee en hopen dat de benen het goed blijven doen. De groeten en de volgende keer in het deens een groet. Marie-Louise en ook van pa en ma én Jacqueline.

• 28 Mei 2013 - 15:51

Paula:

He luitjes,
    Hoe is het daar? Hebben jullie net zulk fijn fietsweer als wij hier? Ik ben benieuwd hoe het gaat, waarschijnlijk hebben jullie nog geen wifi gevonden.....
    Veel plezier en let goed op elkaar!

• 03 Juni 2013 - 15:25

Ali Rus:

Hallo Rosalie en Lex,

Nog steeds koud en nat in Denemarken? We hadden afgelopen vrijdag het uitje van de PV. Dagje Bourtange en Groningen. Hebben lekker, zonnig weer gehad. Ook gister, zondag 2 juni, was het hier lekker. tenminste in mijn tuin. Bikkels, ik hoop dat daarde zon en warmte ook nog een keer komt. Wens jullie nog een goede tocht. Groetjes Ali

• 05 Juni 2013 - 21:04

Pieternel En Harrie:

Hoi Rosalie en Lex,

We lezen wel dat jullie vertrokken zijn in de regen maar het vervolg mis ik nog.
    Misschien dat ik iets gemist heb.
    Maken jullie 't goed, lekker op pad, geen pech onderweg. En bevalt het Deense landschap.
    Zoals jullie vast zullen weten schijnt hier eindelijk de zon, HET gesprek van de dag.
    Harrie is vandaag jarig en we hebben voor 't eerst met z'n allen buiten gegeten. Van simpele dingen kun je al snel genieten.
    Het gras aan Spikhorst 10 groeit als snel, de kippen eten veel, waarschijnlijk zijn de vogels hen vaak voor. Kortom: hier gaat het goed.
    Voor de rest van jullie reis: geniet en laat eens horen hoe het daar is.
    Groetjes Pieternel en Harrie

• 08 Juni 2013 - 14:41

Ad:

Voor alle fans en volgers van Rosalie en Lex,

Ze hebben het gered. Komen vandaag (8 juni) in Skagen aan. Na een start met veel regen en wind is het de laatste week beter weer geworden. Er staat nog veel wind, maar het zonnetje is er ook. Ze hebben van wifi geen gebruik kunnen maken wegens het gebrek eraan of dat ze de toegangscode moesten kopen, wat ze niet hebben gedaan. Ze maken zich nu op voor de terugreis, per trein of vliegtuig.

• 13 Juni 2013 - 12:43

Ali Rus:

Hallo Rosalie,

Van Christine hoorde ik dat je maandag 17 juni alweer komt werken. Is je vakantie lang genoeg geweest? Hebben jullie ondanks de regen wel kunnen genieten van het Deense landschap?
    Omdat jij er maandag weer bent, ben ik maandag niet op het werk. Het "Werk in uitvoering" ligt dus op jou te wachten. Werk ze weer.

Groetjes,
    Ali